Malutka Podróże

Trochę podróżujemy, w weekend niedaleko, podczas urlopu czasami bardzo daleko, co roku kilka razy w Taterki. Trochę exploringu ale bez ciśnienia (czyli nie włamujemy się, wchodzimy gdy jest otwarte), abandoned, lubimy zwiedzać cmentarze.

Modlin - Front Modlin

malutekmisio

Następnym miejscem, po cmentarzu wojskowym, które odwiedziliśmy był tzw. Front Modlin. Miejsce po drugiej stronie ulicy naprzeciw cmentarza.  To element Twierdzy Modlin udostępniany przez prywatnego właściciela - cena biletu - 5 złotych. Możemy ... więcej

Koniec

I to by było na tyle. Niestety dostępne zasoby są jak te opuszczone domy, z ubiegłego wieku. W czasach gdy miejsce dyskowe jest tanie w pół roku wykorzystałem ca 500 MB dysku i od tego czasu dostaję 5 MB tygodniowo. Jedno oryginalne zdjęcie, które ro... więcej

Nieczynne cmentarze - Cmentarz garnizonowy, Modlin

malutekmisio

Wycieczkę do Modlina zaczęliśmy od Cmentarza garnizonowego. To nieczynny już cmentarz przy wjeździe do miasta. Tuż obok, poniżej cmentarza historycznego uruchomiony jest aktualnie czynny cmentarz. Dzięki temu obok jest całkiem przyzwoity parking, gdz... więcej

Huta Warszawa - schron Obrony Cywilnej

Wrócę do Nocy Muzeów. Na schron OC w Hucie Warszawa czaiłem się trzeci raz. Pierwszy raz, gdy przeczytałem o możliwości zwiedzenia schronu było już po zapisach, rok później wszedłem na stronę w dniu zapisów, po dojechaniu do pracy i już nie było miej... więcej

Tatry - Dolina Strążyska do Doliny Białego

malutekmisio

To jedna ze standardowych tras, którą robimy tuż przed wyjazdem gdy wyjeżdżamy po południu. Tym razem też tak było. Wyszliśmy w miarę wcześnie więc tłumów na trasie nie było.   Na Polanie Strążyskiej też jeszcze pusto. Dalej idziemy do góry na C... więcej